Lördagsmorgon i fin förpackning

Visst är det väl underbart att vakna upp i lugn och ro en lördagmorgon, se att solen skiner utanför, krama sin älskade lite grann och sedan gå upp och göra en riktig dunderfrukost!
I dag blev det Kardemummascones med philadelphia och björnbärssylt,
och till det varm choklad med grädde och marsmallows.
Jag önskar att jag hade haft min kamera hemma eller min iPhone som är på sjukhus efter att jag brutalt tappat den i marken så displayen splittrats. Då hade jag kunnat visa hur mysigt det var!
Nu har vi städat stugan ren och fixat och trixat,
idag får vi nämligen besök av Simons föräldrar.
Blir en fin dag!





Bild: weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0