Jag kan inte låta bli att tänka om.

Tänk om jag inte hade bestämt mig för att följa med den dagen.
Tänk om han hade gått någon annanstans, just som det var tänkt.
Tänk om jag inte hade satt mig bredvid honom den kvällen.
Tänk om han inte hade frågat vad vi hade för planer över Valborg.
Tänk om inte fina Martina hade bjudit över gänget till sig.
Tänk om inte han hade frågat mig så mycket om mig den kvällen.
Tänk om jag inte hade lyssnat på när han pratade om kärlek.
Tänk om han inte hade bestämt sig för att studera i Skövde.
Tänk om jag hade bott någon helt annanstans.
Tänk om inte min fina vän Malin hade träffat sin pojke.
Tänk om inte vi var på samma ställe vid samma tid.

Hade vi ändå träffats på någon annan plats, på något annat sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0