Vill pussa på sockrade läppar

Har haft en makalöst bra dag.
Vaknade upp utan stirrig väckarklocka, gjorde scones och satte på tevatten.
När jag vaknat till kom pappa och vi tog en riktig långpromenad på berget.
Så här mycket som jag promenerar just nu har jag aldrig promenerat tidigare tror jag. Läser tillbaka i de inlägg jag skrivit här på bloggen och i vart enda ett av de så står det att jag antingen ska ge mig ut på promenad eller att jag precis kommit in från en. Jag anar att det beror på att jag unnar mig mycket egentid just nu tillsammans med en kombination av stor tankeverksamhet i lilla fröken Johanssons huvud.
Efter promenixen stretchade jag igenom kroppen och kände mig mer levande än någonsin.

      Solen gör mig lyckligast
  Glädjeskutt  

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit på fika hos Malin.
Det var mycket trevligt och välbehövligt med tjejmys.
Och vet ni va, jag fick smaka årets första semla!!
Åh, vad gott det var!
Sen var jag på Form, är bra sugen på att komma igång.
Vi får väl se vad som händer.

Stockholm den 23 januari nu då, gud vad jag längtar!
Blir dessutom konsert med Chris Brown.
Kan det bli bättre?
Näpp!

Vissa skott bör frysa för att blomma igen nästa vår.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Gud vilka fina kort.. ser ju till o med riktigt skönt ut med promenad i skogen..

2009-01-07 @ 19:11:13
Postat av: Emma

Det var verkligen hur skönt som helst trots kylan! Så nu tar vi en snart tycker jag! :)

2009-01-07 @ 20:14:27
URL: http://virvelflicka.blogg.se/
Postat av: Sophia

Åh! Jättefina bilder!! :)

2009-01-07 @ 23:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0