Jag längtar alltid härifrån men aldrig hem.

Vilken underbar helg!
Jag har spenderat lediga dagar i Stockholm och det har varit magiskt bra många stunder.
Jag är så glad över att det blev av till slut. Jag behövde  verkligen detta!
En helg fylld av skratt, vänskap, dans och upplevelser.
Chris Brown var toppen och lördagkvällen var precis så crazy som jag ville.
Jag lovar, jag dansade verkligen hela natten, vi var inte hemma förrän 05.30!
Tack till alla ni som gjorde denna helg så minnesvärd.
Nya ansikten ger verkligen ny energi.

Här kommer Stockholm i bilder.

      
    

Idag har jag varit steget efter hela dagen.
Vaknade försent, fick stressa för att packa ner allt och dra mig iväg till tunnelbanan för att möta upp mamma och Mattias, sov i princip hela bilresan och drog snabbt iväg till mina danslektioner så fort jag kom hem till Falköping.
Allt har gått bra men jag är helt slut nu och ska strax gå och lägga mig.
Tiden har som vanligt sprungit ifrån mig och jag har inte hunnit ifatt den denna natt heller.
Varför går jag inte och lägger mig i tid?
Hmm. Ikväll skyller jag på blandningen av lyckorus och förvirring.

Sov gott vänner.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad härligt det ser ut! :) stockholm är najs, hade chris snygg ass, eller? Pöss!

2009-01-26 @ 22:39:14
Postat av: Anonym

det va ilma som skrev :D

2009-01-26 @ 22:39:58
Postat av: Anonym

Ser ut som att det var tur du värmde upp helgen innan med lite shaky shaky hos oss! =p

2009-01-27 @ 17:35:15
Postat av: Jonas

Jonas som skrev innan...)(

2009-01-27 @ 17:36:03
URL: http://fjonx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0