Jag målade upp mitt liv på ett papper

Torsdag it is och jag är glad!
Jag har återigen priviligerats med en ledig dag och jag måste säga att jag har utnyttjat den mycket bra.
Vaknade i tid och tog en promenad med paps på berget.
Även fast jag var lite seg igång så var det skönt att få röra på sig.
Efter varje promenad så följer ett väldigt unikt och värdefullt "farochdottersamtal".
Nu får ni ju inte tro att vi inte pratar med varandra alls när vi väl promenerar, för det gör vi vill jag lova.
Men det är precis som att vi bara snuddar vid vissa ämnen då och så fördjupas diskussionerna sedan över en kopp kaffe. Min pappa är en tänkare, liksom jag. Fast på väldigt olika sätt ändå.

Jag har också jobbat mycket med mina koreografier inför vårterminen idag.
Fått en hel del gjort och känner mig laddad.
Jag har även beslutat mig för att börja dansa showjazz i Tidaholm varje tisdag och så ska jag själv utöka mina kurser på Art Dance. Jag kommer inte ha fler veckopass men jag kommer att ha "provapå" vid enstaka tillfällen under terminen.
Detta dels för att jag vill testa på det själv och även för att det är stor efterfrågan på fler vuxenklasser.
Jag kommer troligtvis att köra modernt och showdance vid något/några tillfällen under vårterminen.
Mums, mycket dans!
Precis som jag vill ha det!

Kl 18.00 var jag och Martina på intervju på FT med Kavat.
Vi hoppas på en stor artikel i färg.
Vi hade ju köpt blommor och allt! :)
Det återstår att se.

I all sin helhet, en bra dag för fröken Johansson.

Nu ska jag nog dansa lite till.



Dagens tre önskningar:
Systemkamera.
Stockholm, nu!
Sockersöta sms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0