Tisseltassel

Nämen vad är detta?
Snö igen! Kan inte bestämma mig vad jag tycker om detta riktigt.
Det är så vackert när det snöar men fy för det kalla, slaskiga.
Nope, ge mig vår nu istället!

Om en timme ungefär är det dags för färd mot Stockholm!
Som jag har längtat till denna helg och nu är den äntligen här.
Chris Brown ikväll och det kommer att bli dunderbra.
Vänner, nu ska här dansas!

Min vecka har gått otroligt fort, jag hänger inte med riktigt.
Jobb, möten, koreografiövande och en hel del trevligheter också givetvis.
Verkar som att vår artikel i Falköpings Tidning gjorde susen, nu har det verkligen börjat hända saker.
Möte bokat och styrelseplats på gång.
Det ska bli spännande att se hur detta kommer att utvecklas för Kavat.
Jag får iaf känslan av att det blåser positiva vindar i mitt liv just nu.

Nä, här sitter jag och äter polly.
Nu blir det allt till att packa det sista.



Dagens tre önskningar:
Att helgen aldrig tar slut.
Att tåget är i tid.
Att mina koreografier sitter i huvudet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0