När natten knackar på dörren kryper kylan in under skinnet.

Mitt i natten och jag borde verkligen sova just nu.
Men det går inte, jag har liksom inte någon ro i kroppen.
Igår somnade jag när klockan var ungefär 03.00.
Jag är speedad och har lyckats få in någon slags högre växel.
Hjärnan går på högvarv och min kropp finner inget lugn.



Jag har varit hos min syster denna kväll, ätit gott och kollat på Let´s dance.
Imorgon är det lördag och jag jobbar.
Jag gissar att det kommer att bli en lugn dag.
Det brukar vara så helgen innan löning.

Jag längtar som tusan till nästa helg, då blir det Stockholm!!
Åh, vad härligt det ska bli! En minisemester som jag verkligen behöver.
Som jag längtar!

Nä, det här håller inte, blir inte riktigt bra heller.
Jag ska faktiskt ta en dusch så här mitt i natten, jag kanske blir trött om värmen får omfamna min kropp.
Det är förbaskat kallt och ensamt här just ikväll.
Hmm.

Upp och ner, fram och tillbaka. Så är väl livet för de flesta kan jag tro.










Kommentarer
Postat av: wilma.

Hej söt. Tack för igår, det var en rolig kväll! Nu kan man skriva kommentarer på våra bloggar, det var visst någon inställning man skulle ändra. :) puss!

2009-01-18 @ 14:05:11
URL: http://www.wiilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0