Hur kan man bara köra förbi?

För en gångs skull har jag lyckats gå upp någorlunda i tid.
Jag har en tendens att ligga och dra mig hur länge som helst när jag har sovmorgon.
Men idag vaknade jag i tid, har tagit en dusch, mailat iväg lite mail, lagat lunch och sitter nu och äter frukost.
Hallå! Äter frukost. Det gör liksom inte jag. Så jag lyxar just nu. Bara så ni vet.

Jag har en skön vecka.
Jobbar idag 12-19 och sen är jag ledig imorgon igen.
Då blir det återigen en promenad och lite dans ska jag klämma in också.

Kavat Event & Kommunikation är på gång nu.
Inga avslöjanden ännu men det ser sannerligen lovande ut.

Jag får lite panik när jag tänker på hösten.
Jag tvekar väldigt på vissa saker.
Det som varit så otroligt viktigt för mig, känns nu helt plötsligt inte alls lika betydelsefullt.
Det har varit stormigt, det är allt jag kan säga.




Dagens tre önskningar:
Pastelliga toner i mitt vardagsrum.
Planer för hösten.
Positivitet.


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Mmmm jag känner precis likadant inför hösten. Fasen va jobbigt det är! Ha en bra dag! Kram

2009-01-14 @ 11:12:45
URL: http://henrihjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0