Hoppa hage på min mage.

Det har varit (är fortfarande) en aktiv söndag för mig. Imorses var godingarna här på frukost, det var så mysigt!
Jag röstar för mer sånt, det är härligt att umgås några timmar över en kopp te och tända ljus.
Efter frukosten åkte jag iväg på möte med Art Dance, vår dansförening.
Vi planerade vårterminen som startar v.4. Jag blir alltid så sporrad och full med energi efter våra möten.
Det finns så mycket positiv energi och föreningen går bättre än någonsin.
Jag önskar bara att jag kunde dela på mig så att jag kunde ha fler kurser nu när det är så stor efterfrågan.

Det var egentligen meningen att jag skulle gått på yoga efter mötet men det drog iväg så på tiden att jag var tvungen att ringa och avboka passet.  Känns lite tråkigt eftersom det är nu jag ska testa på allt..
Men jag ska dansa och stretcha lite här hemma strax istället.
Satte på Dvdn från vår senaste uppvisning när jag kom hem och blev inspirerad till att börja jobba ordentligt med vårterminens koreografier. Så snart är all härlig musik nedladdad och jag kan sätta igång for real!






Lördagkvällen var riktigt bra, det var en rolig spelkväll och jag vann! Hahaha!

       

Nu laddar vi för en bra vecka tycker jag!

Dagens tre önskningar:

Bubbligt bubbelbad.
Brunbrända ben.
Bullkalas!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till vinsten hörru!

Tur att en unge ska ploppa ur mig snart så jag inte behöver vara trippelt så stor som er andra! :)

2009-01-15 @ 20:25:44
Postat av: Emma

Karin vännen! (För jag antar att det är du iaf) :)

Du är så fin!!!!

2009-01-15 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0