Dammtussarna under sängen är dina änglars tofflor.

Brrr, kom precis hem från jobbet. Så kallt överallt!
Nu får det bli lite te, choklad och slutet på Lisbeth Salanders rättegång.
Sen ska jag till mamma och bli ompysslad.
Har inte varit riktigt på G idag, har känslan av att en förkylning har börjat krypa sig in i mig.
Låg och huttrade av kyla hela natten och vaknade med  sprängande huvudvärk.
Jag varken vill eller hinner med detta. Jag ska vara på topp denna vecka när det händer så mycket.
Finns ett antal tillfällen kommande dagar som jag verkligen ser fram emot.

Lördagkvällen var fantastisk rolig.
Tack vänner för att ni är så bra.
Den snygga videon sparar vi lite på va?!

Kanske återkommer.



Dagens tre önskningar.
Värme
Värme
Värme







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0