Magiska ord som smulas sönder när du säger dem.

God dag eller kanske mer precis god natt.
Kom nyss hem och upptäckte att jag visst hade en del att fixa med. Det måste mailas och grejas lite.
Så det får bli en sen natt för mig, men jag föredrar faktiskt det framför tidig morgon.
Jag är ingen morgonmänniska alls.
Har varit hos kära mamma ikväll, ätit god mat och givetvis kollat på Let´s Dance som säkert resten av svenska folket också gjort. Men det är ju så roligt att se dem fumla runt på dansgolvet.

Imorgon är det lördag och jag jobbar, som vanligt.
Dock en ganska kort dag, så det känns inte så tungt ändå.
Bonus är också att jag är ledig på söndag. Så tummen upp!
Imorgonkväll bli det spelkväll med tjejerna. Ska bli härligt att skratta lite, stort behov av det just nu.

Nu får jag väl ta tag i de där mailen också då.

What if?



Dagens (nattens) tre önskningar:
Nya blommor i alla mina fönster.
Någon att fnissa med när jag är övertrött.
Nybäddad fluffig säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0