Liksom spunnet socker

Söndag.
Just nu sitter jag faktiskt på jobbet, det är 10 min kvar tills jag börjar och jag tänkte utnyttja den tiden med att skriva en liten svängom här.
Söndagar är bra jobbdagar. Man jobbar endast 4 timmar och får lön för 8. Perfekt.
Dessutom har man kvällen kvar när man kommer hem. Till skillnad mot vardagar då man är hemma strax innan 20.00.

Idag ska jag försöka ge mig ut på en promenad när jag kommer hem och sen ska jag ge mig på att baka egna marshmallows. Jepp, det ska bli mycket spännande.
Dem ska jag sedan avnjuta framför en film jag lånade av Zandra igår.
En riktig tjejfilm.

Imorgon är det trettondagsafton och jag ska på premiären av Me and my girl i Skövde!
Det ska bli otroligt skoj. Och kanske lite jobbigt, jag kommer nog bli ganska så avis.
Efter showen är det premiärfest, dansdansdans!
Ser verkligen fram emot kvällen!

Nä nu ska jag väl jobba lite då!

Dagens tre önskningar:
En balettlektion.
En trevlig fest.
En gnutta mod.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0