Kladdiga dagboksanteckningar

Det är tisdag - det är en ledig dag - jag har massor att göra - och jag har nackspärr.
Typiskt!
Men jag har fått gjort en del ändå, mycket som kanske inte syns egentligen.
Jag har funderat, noterat mina tankar, filosoferat och skrivit uppsatser om mitt liv.
Det är skönt. Jag måste skriva av mig allt för att få perspektiv på saker och ting.
Var ute och gick på berget med pappa imorses också.
Det var bra, mycket bra.

Men nu vill jag att det ska börja hända saker.
Nu ska vi satsa stort på företaget.
Nu ska jag planera min höst.
Nu ska jag prestera.
Nu ska jag fokusera.
Nu ska planer smidas och sättas i verk.
Framtiden är den enda tid i livet du kan påverka.



Dagens tre önskningar:
Mer tid
Massage på min onda nacke.
Modern dans i mängder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0