Genom svårigheter mot stjärnorna

Jag älskar att baka.
När jag känner mig nere eller är ledsen för något, då bakar jag.
Det är jättebra terapi att få knåda, gegga och framförallt att få skapa.
Jag koncentrerar mig inte på något annat än bakningen utan lägger bort allt annat för en stund.
Jag gör gärna något som tar lite extra tid, är lite pilligt eller något jag aldrig gjort förut.
Bonusen är att ju jag alltid kan äta något gott efteråt.

Så.
Nu ska jag baka lite.



Dagens tre önskningar:
Vårkänslor.
Violglass.
Vantarna som glömdes på tåget.





Kommentarer
Postat av: Sophia

oooh >.< Det är sådana tider nu ja ... när man glömmer vantar.. eller kanske Mössor på tågen. Det är som att sätena äter upp dem!



På tåget idag sade de i högtalarna; "Och se nu till att inte gömma väskor eller vantar eller barn på tåget och ta helst inte fel, även om dina ser precis likadana ut som grannens"



:)

2009-01-13 @ 17:27:14
URL: http://laviedefleur.blogg.se/
Postat av: läsare

visst, det är fint att du matchar din blogg med grå kort.. men samtidigt så himla trisst på nåt vis, det är som att man bara ser din dag som grå, ist för färgglada vackra glädjespridda bakelser eller vad de nu är på korten. ge oss mer färg<3<3<3 annars är din blogg toppen! :*

2009-01-13 @ 20:01:46
Postat av: läsare

visst det är fint att du matchar din blogg med grå kort, men det är samtidigt så himla trisst på nåt vis. man ser helt enkelt din blogg som helt grå och färglös, ist för färg, ljus o glädje som dina bakelser eller vad du nu har på kortet egentligen ger! man blir gladare av färg, ist för att bara se allt du gör i grått. ge oss mer färg tjejen<3<3<3 annars är din blogg toppen!=)

2009-01-13 @ 20:05:23
Postat av: läsare

oj, förlåt om jag skickade två nästan likadana kommentarer, trodde först det första inte kom med, förlåt mig!

2009-01-13 @ 20:06:52
Postat av: Emma själv

Sophiavännen: Nej men så gulligt, "även om dina ser precis likadana ut som grannens". :)



Läsare: Tack för din kommentar, jag ska begrunda den så får vi se vad som händer! :)

Alltid kul med lite feedback. Alldeles för få kommentarer i den här bloggen tycker jag om man ser till alla som verkar läsa den ändå! :)

2009-01-13 @ 22:04:17
URL: http://virvelflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0