Föddes en lördag, alla kallar mig för discotjej.

Kom nyss hem från ett härligt showjazzpass på dansverkstan i Tidaholm.
Jag älskar verkligen att röra mig till musik, det finns en glädje och en sanning i det som jag inte kan förklara.
Känslan av musik och ord som flödar genom min kropp och som tar sig uttryck i rörelser och sinnesstämningar är så magisk och äkta att jag brister av kärlek till den.
En rörelse som blir en känsla?
Nej, definitivt en känsla som blir en rörelse.
Det är det avskalade vackra i skapandeprocessen.



Så efter denna kärleksförklaring.

Jag har bestämt mig nu, fokus på det som gör Emma glad.
Jag ska lämna de svåra frågor jag ändå inte kommer att få svar på och istället blicka framåt.
Har många saker att se fram emot denna vår och jag är upprymd över känslan av att få leta, upptäcka och skapa.
Några ljuspunkter att se fram emot.

Bounce
Beyoncé
Stockholm igen v.13
Melissa Horn
Utlandsresa i april/maj
Utgång i Gbg
Och säkert mycket mer!

Vad finns det att klaga på?
Nej, precis, absolut ingenting!

Att jag har världens bästa vänner gör ju inte saken sämre direkt, vilka fina människor jag känner!



Jag vet vad som måste göras
ändå sitter jag kvar här
i ett sista kapitel jag har förälskat mig i.








Kommentarer
Postat av: Tina

loooove you! :)

2009-01-28 @ 12:52:55
Postat av: Sophia

Du låter så glad gumman, no doubts about att denna våren kommer bli en riktigt awesome vår!

Du är bäst!

2009-01-28 @ 13:28:50
URL: http://laviedefleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0