Ett oönskat brev

Idag är det tisdag fast söndag. Det är så konstigt med alla de här helgerna, man vet inte alls vad det är för dag i veckan längre. Jag tycker alla dagar känns som lördagar.
Men visst är det så skönt med ledigheten?
Jag har nu två dagar framför mig med ledig tid och jag ska njuta.
Men först har jag en del att ta tag i här hemma, som disk och liknande.
Orkar inte med det riktigt.

Igår var jag på premiär. Det var så bra.
Vi satt längst allra längst fram och hade full koll på allt. De var duktiga och jag var avundsjuk, givetvis.
Efteråt var det mat och fest med gänget som sedan drog vidare till Husaren och dansade loss.
Det är nog bland det bästa jag vet, gå ut, vara så där lite lagom berusad och dansa till skön musik.


               


Nu får det allt bli en promenad för att rensa tankarna lite.
Man tror att man är stark och så behövs det bara ord för att man ska falla igen..

Dagens tre önskningar:
Första semlan för året.
Fina nya varma koftor.
Framtidsplaner.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0