Du ser på mig, vännen.

Härliga lediga onsdag.
Har varit på Torbjörntorpsskolan idag och dansat, jag fick skriva autografer så jag var nog rätt bra!
Helt underbara barn, det är härligt när man fångar upp precis alla i en klass.
När även de "tuffaste" killarna mjuknar och visar sin glädje över att få dansa.
När barnen räcker upp handen mitt i lektionen bara för att få säga att de tycker att det är skoj.
När man får 40 helt ärliga barnkramar och när en skolgård ropar -Hej då Emma!
Då blir jag så glad att jag gråter.



Min bror och hans flickvän var precis här på en fika.
Jag har bakat blåbärspaj och jag har blåa läppar.

Dagens tre önskningar.
Solig morgondag
Seriösa svar
Söta ord i mitt öra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0