Ord som blir som såpbubblor

Jag är ledig idag.
Så skönt och så väldigt mysigt.
Tända ljus, frukost framför "Efter tio", en kopp kaffe och massa gosigheter!
Hur bra som helst.
I de där ögonblicken vill jag stanna länge och ofta.

Ska iväg till Skövde och träffa Malin om en stund.
Ta en kik på hennes nya lägenhet, kanske gå på stan en sväng, ta en fika och prata om allt och inget.
Det är det bästa jag vet, fika och njuta av en skön lugn stund.
Fika ska även bli lördagens aktivitet, jag har en ledig helg och det ska firas!

På måndag åker jag till Örebro för att bygga upp en ny Lagerhausbutik.
Det kommer att bli jobbigt och stressigt men samtidigt riktigt roligt.
Det är så härligt att komma iväg, träffa nya människor och framförallt att få kämpa lite.
Jag är ju lite av en tävlingsmänniska och att jobba under tidspress är eggande anser jag!

Nä, nu blir det nog en dusch och lite fix och trix här hemma, ska göra tacopaj idag har jag tänkt!



Lika gott som rosa fluffig sockervadd.


Kommentarer
Postat av: Martina

fått igång din tv nu alltså?:)

2009-02-18 @ 13:24:04
Postat av: Sophia

Pirrpirr! :)

2009-02-19 @ 14:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0