like a middleschoolkiss

Äppelte och nygjorda dumlemuffins.
Åh vad jag är bra!
Är ledig nu i två dagar och det ska bli alldeles underbart skönt.
Har tillbringat kvällen med de roliga sysslorna, städa, diska, tvätta osv.
Allt för att jag verkligen ska kunna njuta av min ledighet de kommande dagarna.
Tänk vad skönt att vakna upp i morgon och inte behöva göra något sådant, utan bara det jag absolut vill och känner för.
Yes, jag kan konsten.
I morgon väntar tex promenad, fika på det, en tur på stan och sedan dans på kvällen.
Ljuvligt!

Lördag sammanfattas med ett enda ord - Tequila.
Jisses vad roligt jag hade!

Annars, som vanligt, mycket som snurrar.
Förlåt Martina, min kära vän och kompanjon, jag är rörig just nu.
Men nu ska jag komma ikapp, jag lovar.

Jag ska förresten få åka till Örebro och bygga upp en ny Lagerhausbutik.
Det ska bli jättekul och jag är stolt över att få vara med vid ännu ett uppbygge.

Ne, nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa en timme eller två.
Läser just nu, "Slumpen är ingen tillfällighet".
Intressant synvinkel men jag blir nog ännu snurrigare av såna här böcker egentligen.

God natt vänner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0