Jag tror på en föreställning



Så kan man klä av sig alla klädesplagg och stå naken inför fruktade svar.
Låta murar falla, släppa in allt och släppa ut lite mer ändå.
Kvar blir tomma andetag och en lättnads suckar.
Men också en oro för hur det kunde vara och varför kapitlet i boken blev just ett kapitel.
Jag är ute och snurrar och möter de som blir han för en stund.
Men mötet med mig själv genom ögonblicken är alltid det möte som är mest komplicerat.
Där är jag genomskinlig, sårbar och farligt granskande.
Förstorande och förstörande.

Vill ni lyssna på något fint så har ni det här.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

http://www.youtube.com/watch?v=-N3BjVMWziE

2009-08-31 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0