Väntan leder ingenstans.

Fredagmorgon.
Innebär lite sovmorgon för mig, har precis duschat och tagit ut en plåt nybakade scones ur ugnen.
Älskar att äta frukost länge. Vardagslyx även kallat.
Har helt plötsligt insett vad "äntligen fredag" innebär.
Tidigare när jag jobbade mycket helger, var ledig några dagar mitt i veckan, så var fredag ingen särskild dag för mig.
Men nu förstår jag verkligen vad ni menar, vilken känsla!
Sista arbetsdagen som bara kan glida förbi och sen är det helg!

Till helgen väntar loppis i Herrljunga, promenad i solen, kalas för min bror,
dans på söndageftermiddag (har saknat mina grupper under påsklovet) och massvis med vila där emellan!
Skulle så gärna vilja ta mig till Gbg imorgonkväll egentligen.
Melissa Horn spelar på Stadsteatern och det är ju synd att missa..
Ska fortsätta klura på det får vi se om det går ihop.

Dags att dra till jobbet och arbeta av min underbara fredag!




Regina och Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0