Tystnaden den sårar

Nu återgår vi till det normala.
Efter lite ledighet (nåja, var iaf ledig påskafton och påskdagen) kör vi igen och det känns bra.
Jag gillar mitt jobb.
Det är det jag flyr in i när det råder kaos på andra plan.
Fokus ska läggas på rätt saker, annars går det inte ihop.
Därför lägger jag fokus på jobbet.
Skönt!

Något annat som jag också tar till när det inte går som jag vill,
det är promenader.
Jag har aldrig promenerat så mycket som jag gör nu.
I med musik i öronen bara och rusa iväg.
Pressa och tryck på i varje steg.
Musiken pumpar och jag rusar.
Steg, steg, steg, steg.
Efteråt kan jag andas igen.

Men som sagt.
Nu var det dags för jobb.



Varsågod "läsare", en glad bild på mig själv.

You´ve got magic inside your fingertips,
it´s leaking out all over my skin.



Kommentarer
Postat av: klas w

du är grym!

2009-04-14 @ 17:31:59
Postat av: Anonym

(:

2009-04-14 @ 21:54:10
Postat av: Anonym

(:

2009-04-14 @ 21:54:32
Postat av: Emma

Men Klas, du är grymmast!

2009-04-15 @ 05:55:25
URL: http://virvelflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0