Alla talar om varandra

Trött, tröttare, Emma.

Helt slut idag, skulle kunna sova hela dagen om jag fick.
Vi hade inventering igår på jobbet från 07.00 på morgonen och jag jobbade dessutom stängning, + att jag jobbade 8 - 19 i måndags, hela helgen och hade dansklasser i söndagskväll. Så idag är jag trött.. tröttast.

Ska snart iväg på presskonferens på Falköpings stora välbesökta torg (om du vill vara för dig själv för en stund)inför helgens händelser. Teaterboven ska vara med och uppträda på mekelmäss både fredagkväll och lördagdag. Får väl hoppa in i duschen så kanske jag ser något piggare ut på korten! Efter det blir det en sväng till Anna som fyller år på fredag. Och ikväll mina damer och herrar ska jag på tjejkväll/spakväll på Odenbadet, ska få prova på pilates, massage och bubbla och basta så det ryker! Kunde inte valt en bättre dag, jag är i stoort behov av ompyssling.

Näpps inget långt inlägg idag inte, ska läsa FT och sen blir det en dusch som sagt!


Bild från i lördags då vi var hos Eddie & Sivan på middag.
ser ut som att jag har simhud mellan fingrarna på detta kort, scaary! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0