Nej inte riktigt än

Okej jag lovade ett positivt inlägg idag, men nej det går inte riktigt än.. sorry!

För just nu är jag bitter och irriterad.
Har varit helt okej idag annars, jobbat en kort dag, åkte iväg till repetitionen som var riktigt bra och rolig.
Men som det sägs, det blir alltid värre framåt natten...

Bitter och förbannad. Sur och svår.
Allt är så påtagligt nu och jag är less på att du inte känner av det.
Hur kan det vara lätt när det egentligen är så förbannat svårt?

Varför så likgiltig?

Nä nu ska jag bada och läsa en bok, värmen kanske gör mig varmare inombords och smälter den stela fasaden.

Ser fram emot en myskväll ute hos dig snart Sara. ;)

Huu imorgon ska jag till tandläkaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0