Sjuk..

Har varit några tunga dagar, har inte alls varit på G. Började i måndags, vaknade med en extremt svidande hals och en svaghet i hela kroppen. Orkade knappt lyfta tekoppen vid frukosten. Tröttheten och svaghetskänslan fortsatte under dagen på jobbet och under natten till tisdagen fick jag feber.. Sjukskrev mig igår och kunde vila upp mig. Har även varit ledig idag och började absolut känna mig bättre när jag helt plötsligt fick ett krampanfall i magen. Vad är detta som drabbat mig? Orkar inte.. hinner inte..
Hatar att känna mig orkeslös, ge mig "mig själv" tillbaka!

Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal med min chef på jobbet, kan bli intressant, ska sätta mig nu och skriva lite punkter på vad jag vill ta upp.

Träffade kära Regina idag över en kopp kaffe på förmiddagen, var mycket trevligt. Gled in på en hel del djupa grejer, jag gillar att umgås med henne, vi är liksom lite lika. :)

Annars? Vad väntar i helgen? Jo, Påsk.
Ganska mycket jobb, iofs mkt pengar pga röda dagar så helt ok för mig. Mat hos mormor och morfar fredageftermiddag. Det är det bästa med såna här helger, maten som mormor lagar, gudomligt gott!
Partaj påskafton, CK har fest och det kan bli riktigt bra, är ledig på söndag och då kan jag festa till det utan skuldkänslorna som man annars har då man vet att man ska upp och jobba dagen efter. Brukar bli desto roligare då! Alltså inte för att jag dricker mer utan för att jag är avslappnad. Skönt! Måndagen jobbar jag 12-15 och sen är jag ledig på tisdag! Så det ser ljust ut!

Någon som känner till någon workshop i modern dans? Känner för det spåret just nu. Lite crazy och väldigt fritt. Lyssna på musiken och bara göra vad som faller mig in. Inte snyggt utan bara vackert.

Näpp lite yoghurt för min elaka mage kanske?

     


Kommentarer
Postat av: ilma.

Och jag följer dig, min dansande ängel.

2008-03-21 @ 18:48:56
URL: http://ilmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0