90-talet!

Ikväll är det partydags! Martina och Fredrik har inflyttningsfest och det är 90-talstema som gäller! Ska snart springa ner till second hand och se om jag hittar något att ha på mig, var på röda korset igår och köpte ett par lila jeans som jag tyvärr inte fick på mig när jag väl testade de här hemma! :) Så nu ger jag mig ut på jakt efter något annat!
Det ska bli väldigt skoj ikväll iaf, det var så länge sen jag festade till det så jag är extremt laddad!

Imorgon är det 2 mars, tänka sig! Då fyller jag år!
Blir lite kalas vid 13.00 sen har jag mina danslektioner på kvällen där sen. Blir bra, ska bara öva lite på koreografierna idag igen så att de verkligen sitter.

Veckan som kommer blir väldigt lugn faktiskt, jobbar måndag och sen är jag ledig tisdag
onsdag och torsdag! Underbart, behöver lite semester! :)

Lite tungt att vakna idag och se att det låg snö på gatorna utanför, vill ju ha vår nu!

Näpp nu ska jag diska sen ska jag jaga 90talsoutfiten!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0