Toppendag!

Har precis varit ute på en promenix och därefter en skön stund i solariet! Unnade mig själv också en lång sovmorgon imorses, den var behövlig. Nu ska eftermiddagen spenderas med boken flickan som lekte med elden. Läste ut Stieg Larssons första bok i måndags och kastade mig raskt över på nästa, grymt bra. Sen blir det väl en myskväll framför melodifestivalen kan jag tro! 
Helt klart en av de bästa dagarna på länge.

Är lite sugen på att festa faktiskt, nästa helg kanske? Någon som är på?
Det var ju sålänge sen, vill gå ut och dansa loss!
På tal om att dansa måste jag förbereda mig för sportlovsaktiviteter som jag ska hålla i nästa vecka, blir nog bra. Har massa planer på dansen och hur jag kan utveckla det jag kan erbjuda. Får återkomma om detta.

Middag hos mamma imorgon, det kommer bli gött!

Så dags att läsa lite kanske, får nog fixa lite te också!

Yeaah!

image14




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0