Måndagen ser ut att bli en fin dag

Solen skiner och jag ska strax ta mig i kragen och gå ut och gå.
 Gå upp till meddo, ta en sväng i solariet och sen gå till teatern och hämta min kära gamla cykel som har stått kvar på teatern ända sedan finalen av revyn. Jag behöver den nu när jag ska cykla upp till Vindängen titt som tätt, det är ju så långt!

Helgen som gått har varit helt perfekt. Fredagkvällen spenderades i Floby med mina soulmates Regina och Amanda. Det vart god tacos, lite vin, lots of skratt och massa mys. Det är toppen att det går tåg dit ut egentligen, måste åka dit oftare, hälsa på min mormor o morfar, det var längesen faktiskt. Fast det roliga var att när jag skulle ta tåget hem ifrån flyby 22.32 var det bara jag som gick på tåget och inte en kotte som gick av. Så vem vet hur länge till SJ stannar i Floby...

Lördagen var lika bra den, även om jag jobbade på dagen. Tjejkväll hos Martina i fina huset med melodifestival, supergod mat, massa glass, tonvis med godis och framförallt gott vin! Det var jättemysigt!

Idag blir det koreografiträning i eftermiddag, mina danskurser startar ju denna vecka! Ska vara med på Violetas lektioner idag också, ska bli skoj! Gå in på www.123minsida.se/artdance för att titta på vår superfina hemsida!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0