Jag blåser bort!

Fy vilket väder, gillar inte alls när det blåser.. 

Fredag idag alltså, detta innebär helg, en helg då jag iofs jobbar men ändå, helg är skönt. Sugen på fest, sugen på vin. Men det kommer, nästa helg blir det inflyttningsfest hos Martina och Fredrik, då blir det vin! Den helgen är jag dessutom ledig + att jag faktiskt fyller år på söndagen. 22 bast. Yeah.

Haft en ledig dag idag, vi har faktiskt varit och kollat på en lägenhet, men nej, gillade den inte. Alldeles för fyrkantig och tråkig. Jag älskar den lägenheten vi har just nu men jag vill så gärna ha något större. Saknar ett sovrum. Men eftersom vi trivs så bra så måste det verkligen dyka upp något som är bättre. Vi får väl se vad som händer!

Börjar närma sig söndag vilket innebär kursstart av mina danskurser, kommer att bli så kul, jag är laddad! Trycket på vår nystartade förening är stort, det finns så många som vill dansa! Ni är alla välkomna!

Jobb imorgon alltså, kommer det bli mycket folk? Nja tvivlar på det, helg innan löning och folk är panka eller i alla fall jag! :)

Längtar till London, då ska jag shoppa på Primark! Nice!



image21
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0