Jag är lugnet själv just nu!

Åh vad jag mår bra just nu, jag är hemma på en fredagkväll! Det är helt otroligt!
Känns väldigt skönt att kunna leva ett någorlunda normalt liv igen nu när musikalen i Skövde har slutat spela, visst saknar man alla goa människor man träffat så intensivt ett bra tag men åh vad värdefullt det är att som idag, komma hem från jobbet, slänga ihop god mat, sätta mig i soffan framför lets dance och gosa med min kisse! Det är så skönt!

Sitter just nu och tittar på Hjälp på fyran, han som så desperat försöker ta livet av sig är ju bara så bra!  :)

Min vecka har bestått av ganska mycket jobb, har jobbat en hel del stängningar denna vecka, men det får jag igen nu till helgen för då är jag helt ledig! Ska bara njuta av två sköna dagar.
Hade förresten en snattare på jobbet idag, en 40årig kvinna, helt sjukt. De man minst anar.
Hon blev tagen av en väktare och polisen tillkallades, kvinnan snattade för 29 kr och menade på att hon snattade varan för att hon behövde den. Men snälla lilla pucko, skulle alla tänka så skulle världen vara i kaos. Regler och lagar är till för att följas! Hon måste varit påverkad eller så hade hon en  stor skruv lös. Usch!

Snart börjar mina kurser på Art Dance, det kommer att bli jätteskoj! Längtar till jag får dansa afro ordentligt igen och framförallt på mitt eget sätt! Dessutom älskar jag att koregrafera så jag ser så fram emot detta!

Nä nu ska jag mysa lite mer med min kissemiss!

Puss på er!


image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0