Jag också

God kväll.
Jag gör en sån som alla andra gör.
Varför strida mot strömmen liksom?
Gott nytt år!



Vad har ditt år mest bestått av?
Jobb på Lagerhaus, rep och förställningar med Teaterboven, härliga stunder med vänner och släkt.

Höll du några av dina nyårslöften?

Jag gav liksom denna nyårsafton inga löften, jag vet inte om jag tror på det.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Camilla och Jimmy fick lilla Tuva!

Dog någon som stod dig nära?

Nej. Tack och lov.

Vilka länder besökte du?

England och Danmark.

Är det något du saknar år 2008 som du skulle vilja ha år 2009?

Mer upplevelser och crazy things.
Och mer dans.
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid minnas?

Oj, kanske 8 nov - Premiär för Teaterboven. Eller varför inte 20 aug - Då Kavat Event startades.

Vad var din största framgång år 2008?

Att jag blev delägare i handelsbolaget Kavat Event & Kommunikation.
Jag är mycket stolt över mina insatser i årets revy.
Sen är väl bedriften att ha blivit Butikskommunikatör inom loppet av ett år på Lagerhaus något att vara lite stolt över? :)

Största misstaget?

Att jag inte reste mer möjligtvis.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej inte något att beklaga sig över!

Bästa köpet?

Min dator, lätt!

Vad spenderade du mest pengar på?

Inredning och prylar. Ska spara in på det detta år! :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Finns många olika lyckliga stunder.

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2008?

Melissa Horn har gått varm, iaf nu under hösten/vintern.
Justin Timberlake har också varit favorit länge.

Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?

Hm, gladare hoppas jag.

Vad önskar du att du gjort mer?

Rest och dansat mer. Och ännu mer tid med mina vänner!

Vad önskar du att du gjort mindre?

Grubblat och stressat.

Blev du kär i år?

När är man kär?

Favoritprogram på TV?

Greys och Desperate. Leila bakar är också en favorit.

Bästa boken du läste i år?

Kanske boken om värdskap. Sen gillar jag Flyga Drake och Tusen strålande solar.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Oj, det kommer jag faktiskt inte ihåg, Desperate housewifes säsong tre?

Något du önskade dig med inte fick?

Det tror jag inte.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Hade kalas hemma och fick en jättefin rosa marsipantårta med balettskor på!
Sen hade jag danspass på kvällen kommer jag ihåg.

Finns det någonting som kunde gjort ditt år ännu bättre?

Nej, det skulle jag inte påstå.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Romantisk, flickig, lantlig..

Vad fick dig att må bra?

Vänner och familj.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Jude Law

Vem saknade du?

Min kusin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0