Det liv vi måste klara av.

Jösses vad trött jag är!
Har varit ledig från jobbet idag men har varit uppe på stadsteatern sen 15.00 och jobbat inför vår dansavslutning som vi har imorgon. Att ha 200 nervösa och förvantansfulla barn runt omkring sig är ganska påfrestande kan jag säga.
En ska byta kläder, en ska gå på toa, en ska sätta upp håret, en börjar gråta, en är borta och mitt namn ropas lite här och var, alla slåss om uppmärksamhet.
Men det är också väldigt roligt!
Jag älskar det verkligen. De är så goa och alla barn ger verkligen allt när de är på scenen, det är fantastiskt så hängivna de är. De vill verkligen att det ska bli bra. Det ger mig så mycket!

I helgen som var körde vi våra sista föreställningar med Teaterboven.
Känns sorgligt men också skönt på samma gång.
Finalfesten efteråt var helt underbar men det var inte lika underbart att vakna upp på söndagen och upptäcka att jag missat tåget som skulle tagit mig till Skövde för att jag skulle kunna öppna butiken. PANIK!
Men det löste sig som tur var.
Skärpning Emma Lovisa Johansson.

Nu ska jag ta tag i disken som stått och väntat på mig hela dagen.
Sen kanske jag bakar lite marknadskarameller och myser lite med tända ljus i min Tv-fria tillvaro.
Så är det!

   




Vissa skott bör frysa för att blomma nästa vår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud hur mycket hinner du med på en dag?:o du är ju otrolig!=) hur många timmar hinner du sova på en vardaglig natt egentligen när du gör så mycket?:o kram

2008-12-08 @ 22:33:10
Postat av: Emma

Jag skyller på att jag inte har någon TV!

Något måste man ju sysselsätta sig med! :)

2008-12-08 @ 23:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0