Nytt år - Nya möjligheter?

Jag njuter av min ledighet just nu, och vet ni vad? Jag har två dagar kvar!
Känns overkligt och så underbart. Jag kan göra vad jag vill. Inga måsten, inga krav.
Bara jag och en massa lediga timmar att ta till vara på!

Har en liten trött kisse här hemma just nu.
Han var hos veterinären idag och ligger här helt utslagen på en filt i sovrummet.
Lilla gosingen då.

Ska ge mig ut på en promenad om några timmar. Möta upp Martina och sen ha planeringsmöte hemma hos henne.
Nu ska det hända grejer med Kavat Event minsann.

Men nyår då?
Vad händer egentligen?
Som vanligt är nyår helt oplanerad och flummig. Skulle så gärna åkt till Stockholm men det är förbaskat dyrt med tågbiljetter, och pengar är inte något Emma har gott om denna månad tyvärr...

Jag ska krypa ner under en filt i soffan, tända lite ljus, dricka varm choklad och forsätta läsa i boken jag precis har börjat i, Boktjuven. Verkar mycket bra så här långt iaf.

Gott nytt år älskade vänner.
Nu tar vi nya tag och tänk vad många dagar vi har framför oss, fyllda med värme och glädje.
Jag ser fram emot 2009 med er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0