En varsam viskning i mitt öra, det gör mörkret mindre kallt.

Gud så trött jag är.
Det blir nog sovtime för mig snarast. Jag däckar snart sittandes här framför datorn.
Imorgon går jag in på att jobba min 8.e dag i sträck.. jag ska jobba 10. Känns ganska tungt för tillfället.
Mycket folk i butik och varuleveranser på det. Men det fungerar ändå bra tycker jag faktiskt.
Jag är ledig i helgen och det ska bli helt underbart!
På lördag ska jag sova lääänge och inte göra något särskilt på dagen, gå runt och strosa i myskläder känns som en bra idé, senare på kvällen tar jag på mig partystassen och åker till Skövde för en kväll ute med jobbet. Vi ska käka, dricka vin och ha det gott. På söndag ska jag ge mig ut till kära Sara i Floby, åh vad vi har väntat på denna dag du! :)
Senare på kvällen blir det julklappsutdelning hemma hos Ilma med godingarna.
Vilka härliga dagar, jag längtar!

Läste en grej i tidningen idag.
När det inte är jul och stressade människor överallt är 8 % av alla de bilstölder som anmäls till polisen fall där själva ägaren till bilen glömt vart den parkerades.
I december månad ökas denna procent på eftersom bilföraren har tusen andra saker i huvudet som julklappsinhandling, matförberedning, julpyssel, luciatåg osv. Stress, stress, stress.
År 2006 var siffran så hög som 33%.
År 2007 14%.
Var vi mer stressade 2006?
Undrar vart den landar detta år?

Näpps nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen.

God natt!



But now i wonder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0