Trevligt

Älskade juldag.
Vilken härlig dag denna underskattade dag på året är. Det ligger så mycket fokus på julafton som ändå bara är fylld av ett stressigt åkande hit och dit. En dag fylld av "hinna med så mycket som möjligt på några få timmar" och sen poff var dagen över och allt man förberett sig så inför. Nä tacka vet jag juldagen som istället är fylld av lugn och ro, sovmorgon, läsning av julklappsboken, tedrickande och lite snaskande ur chokladasken. Jag ska strax flytta från sängen och bege mig ut på en härlig promenad för att få ut ytterligare något av denna fantastiska dag. Sen blir det lite vin och festligheter ikväll kan jag tro. Jag är verkligen sugen på att dansa!

Ha en fortsatt skön juldag nu, det önskar jag er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0