Lördag

Min lördag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men den blev bra.
Jag somnade verkligen tidigt igår, så skönt. Kunde vakna och känna mig hyfsat utvilad för en gångs skull.
Var en sväng i ett hysteriskt Skövde, handlade lite julklappar med pappa och syster.
Det var verkligen härligt att umgås, prata, fika och titta på folk.
För att inte tala om hur härligt det var att slippa stressen på jobbet! Jag var inte alls avis på mina kollegor.

Kvällen har faktiskt även den spenderats i Skövde.
Vi var ute med jobbet och åt middag, mycket trevligt att umgås utan den ständiga stressen av varuleverans, kunder osv. Så skönt att kunna sitta ner och prata om allt och äta god mat.

Självkritisk, aldrig nöjd och en sån som granskar sig själv och sitt arbete hela tiden.
Hmm.. ska nog tolka vidare på det.
Det är intressant när man får höra hur andra uppfattar en.

Imorgon ska jag till Sara, det ska bli skönt.
Sen blir det julklappskväll hos Ilma. Mysdag!

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0