Kom inte och knacka på när du inte är redo att komma in.

Hemma och ledig.
Efter 10 dagars slitande på jobbet är jag äntligen ledig, över helgen dessutom!
Jag har ont i ryggen och mina benhinnor värker. Jag är så trött så att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Känner mig allmänt deppad och ska gå och lägga mig redan nu kl. 21.00 och sova tills jag vaknar.

Det är konstigt med livet.
Är det samma för alla hur upp och ner det känns? Eller är det bara jag som har rubbningar i mitt känsloliv?
Ena dagen är man lyckligast i världen och andra dagen känns allt överjävligt.

Nu är det dags att ta tag i det.
Jag har underbara vänner och en underbar familj.
Ni får mig att må bättre bara jag tänker på hur fina ni är.
Se bara på alla julkort som låg i min brevlåda när jag tungt klampade till den och bannade för att den inte befinner sig nära min egen dörr. Men genast kändes allt lite bättre när jag såg de fina små korten.
Tack!

Och god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0